مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1395 ساعت 05:262017-02-03بين الملل

وزیر دفاع آمریکا: حمله اتمی کره شمالی با پاسخی کوبنده روبرو می شود


وزیر دفاع آمریکا در اولین سفر خارجی خود به کره جنوبی رفته و ضمن دلگرمی دادن به مقامات این کشور درباره ادامه حمایت آمریکا از سئول، به کره شمالی هم هشداری سخت درباره عواقب شلیک موشک هسته ای داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، جیمز متیس وزیر دفاع جدید آمریکا که چند روز پیش از سنای این کشور رأی اعتماد گرفت، اولین واکنش تند خود را به کره شمالی معطوف کرد.

آنطور که خبرگزرای فرانسه گزارش داده، متیس در پایان دیدار 2 روزه از کره جنوبی گفته که حمله اتمی کره شمالی، با پاسخی کوبنده روبرو خواهد شد.

متیس البته به متحد کشورش و میهمان پایگاه نظامی بزرگ سربازان آمریکایی در شرق آسیا یعنی کره جنوبی هم دلگرمی داده که امنیت سئول، برای واشنگتن خط قرمز است.

ژنرال کهنه کار ارتش آمریکا در این خصوص گفته: هر حمله ای علیه ایالات متحده یا هم پیمانان ما، شکست خواهد خورد و هرگونه استفاده از تسلیحات اتمی، با پاسخی موثر و کوبنده مواجه خواهد شد.

دولت اوباما به شدت پیگیر استقرار سامانه دفاع موشکی تاد در نزدیکی پایتخت کره جنوبی بود ولی مردم محلی و حتی دولت چین، آن را باعث تشدید تنش ها دانسته و مخالف بودند.

انتهای پیام/ع http://fna.

ir/YG8JVU نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا: حمله اتمی کره شمالی با پاسخی کوبنده روبرو می شود

وزیر دفاع آمریکا: حمله اتمی کره شمالی با پاسخی کوبنده روبرو می شود