مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1395 ساعت 14:162017-02-03بين الملل

وزیر دفاع آمریکا، کره شمالی را تهدید کرد


«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه با تاکید بر استقرار سامانه موشکی تاد در شبه جزیره کره و تهدید کره شمالی گفت که آمریکا به حمله هسته ای پیونگ یانگ قاطعانه پاسخ می دهد.

- جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا روز جمعه با تاکید بر استقرار سامانه موشکی تاد در شبه جزیره کره و تهدید کره شمالی گفت که آمریکا به حمله هسته ای پیونگ یانگ قاطعانه پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر دفاع آمریکا این سخنان را در اولین سفر خارجی خود به کره جنوبی و در حاشیه دیدار با هان مین کو همتای کره ای اش عنوان کرد.

وی که در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرده بود، خاطر نشان کرد که آمریکا خود را به حراست و حمایت از کره جنوبی متعهد می داند و در برابر کره شمالی کوتاهی نشان نخواهد داد.

او افزود: آمریکا از متحدان خود به شدت دفاع کرده و تلاش می کند تا نیروی بازدارندگی بسیار قوی در منطقه داشته باشد.

وزیر دفاع جدید آمریکا تصریح کرد که به هرگونه کاربرد سلاح هسته ای کره شمالی با واکنشی قاطع، کوبنده و فراگیر پاسخ داده می شود.

وزیر دفاع آمریکا در عین حال به استقرار سامانه پیشرفته موشکی تاد در خاک کره نیز اشاره کرد و گفت که با توجه به تحرکات بی ثبات کننده کره شمالی ما به دنبال تقویت برنامه های دفاعی از جمله استقرار این سامانه موشکی پیشرفته در کره جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا، کره شمالی را تهدید کرد

وزیر دفاع آمریکا، کره شمالی را تهدید کرد