مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1395 ساعت 13:162017-02-05اقتصادي

هم زمان با اختلال سامانه معاملات در بورس هر سهم برکت 242 تومان کشف قیمت شد


دقایقی قبل در حالی 10 درصد از کل سهام دارویی برکت به روش ثبت سفارش نخستین بار در بورس تهران کشف قیمت شد که برخی کارگزاران حاضر در این تالار از اختلال فنی در سامانه معاملات و عدم تنظیم قیمت ها خبر داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بورس "؛ دقایقی قبل 10 درصد از کل سهام دارویی برکت به روش ثبت سفارش بین قیمت های 242 تومان تا 227.

5 تومان در سامانه معاملات کارگزاری ها ثبت شد که به دلیل اختلال فنی در این سامانه روند مچینگ (تنظیم) قیمت از سوی عرضه کننده این سهم با تاخیر در ساعت 13 و به قیمت هر سهم 242 تومان انجام شده است.

یک کارگزار در تالار معاملات بورس تهران با بیان اینکه اغلب متقاضیان این سهم کاربران آنلاین (برخط) بوده اند، گفت: در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز و پس از پایبان معاملات رسمی بازار سهام در حالی سامانه معاملات با اختلال فنی مواجه بود که سهامدار عمده سهام دارویی برکت اقدام به مچینگ قیمت های پیشنهادی ارایه شده در قیمت 242 تومان کرده است.

وی افزود: به اعتقاد برخی سرمایه گذاران قیمت این سهم به دلیل زیانده بودن اغلب شرکت های سرمایه پذیر خود به جز سرمایه گذاری البرز و نیز سود برآوردی 26 تومانی به ازای هر سهم موازی با ارزش خالص دارایی های هر سهم آن کشف شده و از این رو در مقایسه با سهم هایی همچون تاپیکو و ارزش روز nav آن گران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم زمان با اختلال سامانه معاملات در بورس هر سهم برکت 242 تومان کشف قیمت شد

هم زمان با اختلال سامانه معاملات در بورس هر سهم برکت 242 تومان کشف قیمت شد