مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1395 ساعت 19:302017-02-06سياسي

یادواره 63 شهید گیلانی انقلاب اسلامی برگزار شد


رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی مبارزه با اشرافی گری را پیام شهدا دانست و گفت: اشرافی گری سم مهلکی برای انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه گیلان،حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی در یادواره 63 شهید گیلانی انقلاب اسلامی که در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) برگزار شد، با بیان اینکه استقلال، آزادی، عزت و سربلندی امروز به برکت خون شهدایی است که جان خود را در این راه فدا کردند، گفت: شهید مانند آبی است که جامعه را از رکود باز می دارد و در مردم خروش ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه شهدا ظلمت را دور می کنند و نور می آفرینند، افزود: این شهید است که مانع از ذلت پذیری و عقب ماندگی جامعه می شود.

امروز مدافعان حرم از شهدای 15 خرداد الهام گرفته اند و به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس قدم در راه شهادت گذاشته اند لذا خون شهید در سینه تاریخ جاری است و انسان های حماسی، فداکار و مخلص می آفریند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خون شهید را پاسدار راه الهی و مردمی دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری خورشید فروزان شهادت را شکافنده حجاب های دنیوی می دانند؛ لذا تکریم شهدا مهم است اما کافی نیست و وظیفه داریم پیام شهدا را به درستی بشناسیم و درک کنیم و آرمان ها و اندیشه های آنان را به کار ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 63 شهید گیلانی انقلاب اسلامی برگزار شد

یادواره 63 شهید گیلانی انقلاب اسلامی برگزار شد