مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 10:102017-02-11پزشكي

پروتیین سویا با گوشت گاو برابری می کند


یک کارشناس طب سنتی در ملایر با بیان اینکه مقدار پروتیین سویا با گوشت گاو برابری می کند، گفت: سویا دارای ویتامین های گروه B بسیار غنی است و مقداری ویتامین های C، - D،E،K و کمی کاروتن دارد.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سویا دارای کلروفیل و آنتی بیوتیکی به نام (کاناوالین) نیز است و این آنتی بیوتیک ارازان باکتری های مضر روده را از بین می برد، افزود: حتی از سویا شیر به دست می آید و به جای شیر گاو می توان آن را مصرف کرد.

وی در رابطه با خواص دارویی سویا اظهار کرد: خواص داروی سویا مقوی، بادشکن، تب بر و ضدسم بوده و نان سویا برای مبتلایان به بیماری قند بسیار مناسب است همچنین اگر دانه های سبز سویا را له کرده به صورت پماد درآورید برای زخم های آبله و سایر زخم ها مفید بوده حتی برای التهاب و قرمزی پای بچه ها که در اثر ادرار به وجود آمده، نافع است.

محمدی با بیان اینکه سویا، برای پیشگیری از سرطان و دفع منظم سموم از روده ها کمک می کند، ادامه داد: سویا، تری گلیسیرید خون را پایین می آورد، برای تمیز کردن شریان ها مفید است و از خطر بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: سویا، برای سنگ کیسه، صفرا و برای سلامت روده بزرگ و تنظیم و تخلیه و دفع مواد زائد بسیار مفید بوده و دارای هورمون های استروژن است و می تواند جانشین هورمون های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتیین سویا با گوشت گاو برابری می کند

پروتیین سویا با گوشت گاو برابری می کند