مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 12:252017-02-11سياسي

جزییاتی از مشورت آیت الله هاشمی با رهبری


«مقام معظم رهبری در تمام مسائل مهم داخلی و خارجی با آیت الله هاشمی مشورت می کردند و ایشان در تمام سیاستگذاری های کلان کشور نقش مهمی ایفا می کردند.

- مقام معظم رهبری در تمام مسائل مهم داخلی و خارجی با آیت الله هاشمی مشورت می کردند و ایشان در تمام سیاستگذاری های کلان کشور نقش مهمی ایفا می کردند.

بنده به خاطر دارم که یک بار آیت الله هاشمی قصد داشتند به سفر بروند.

با این وجود مقام معظم رهبری از ایشان خواسته بودند که برای مشورت درباره یک مسأله مهم با رهبری دیدار کنند که آیت الله هاشمی سفر خود را لغو کرده و برای مشورت خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان آورده است: حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، نماینده دوره های دوم و سوم مجلس شورای اسلامی و مشاور آیت الله هاشمی در دوران ریاست جمهوری ایشان است.

ایشان که از یاران نزدیک آیت الله هاشمی بوده است در گفت وگو با آرمان عنوان می کند: هنوز رحلت آیت الله هاشمی را باور ندارم و در شوک این اتفاق هستم و هربار که به این مسأله فکر می کنم غم و اندوه سراسر وجودم را فرا می گیرد .

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی همچنین به رابطه آیت الله هاشمی و آیت الله خامنه ای اشاره و خاطرنشان می کند: مقام معظم رهبری در تمام مسائل مهم داخلی و خارجی با آیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از مشورت آیت الله هاشمی با رهبری

جزییاتی از مشورت آیت الله هاشمی با رهبری