مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 17:502017-02-13سياسي

یادداشت اعتراض جنبش احرار عراق به دولت


جنبش احرار عراق از رؤسای جمهوری ، مجلس نمایندگان و دولت خواست که مانع توسل به " زور " برای پراکنده کردن مردم در تظاهرات شوند.

- العالم – عراق فراکسیون پارلمانی جنبش احرار در نامه ای اعتراض آمیز به رؤسای جمهوری ، مجلس نمایندگان دولت و نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که هیچ کسی نباید از " گلوله جنگی " برای متفرق کردن مردم معترض استفاده کند.

جنبش احرار با درخواست از مسؤولان برای تحقیق درباره عاملان تعرض به تظاهرات مردم اعلام کرد : کسانی که به معترضان در تظاهرات تعرض کرده اند ، باید شناسایی و به دستگاه قضایی تحویل داده شوند.

جنبش احرار در نامه خود آورده است : نباید برای پراکنده کردن مردم بی گناهی که روز 11 فوریه برای تظاهرات به خیابان ها آمده بودند ، از زور و قوه قهریه استفاده می شد.

جنبش احرار ا فزود : مردم به صورت مسالمت آمیز تظاهرات کرده بودند و خواستار ایجاد تغییراتی در ترکیب کمیته انتخابات بودند و این کمیته را به عدم رعایت بی طرفی متهم می کردند و همچنین خواستار تسریع در تدوین قانون انتخابات برای دست یابی به حقوق خود بودند.

جنبش احرار با درخواست از دولت برای اعطای غرامت به خانواده های شهدا و مجروحین ، افزود : مسؤولان علاوه بر تحویل دادن متعرضان به دستگاه قضایی باید به خانواده های شهدا و مجروحین غرامت پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اعتراض جنبش احرار عراق به دولت

یادداشت اعتراض جنبش احرار عراق به دولت