مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 15:102017-02-17اقتصادي

8 شهرستان بوشهر درگیر سیلاب


از 10شهرستان استان بوشهر 8 شهرستان درگیر سیل شده است و در این شهرستان ها به صورت میانگین 230 میلی متر ظرف سه روز باران باریده است که معادل بارش های استان در یک سال محسوب می شود.

- استاندار بوشهر گفت: از 10شهرستان استان بوشهر 8 شهرستان درگیر سیل شده است و در این شهرستان ها به صورت میانگین 230 میلی متر ظرف سه روز باران باریده است که معادل بارش های استان در یک سال محسوب می شود.

دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیشترین بارش ها در شهرستان جم با 370 میلی متر، در عسلویه با 300 میلی متر و نیز در شهرستان کنگان و دشستان گزارش شده است.

استاندار بوشهر افزود: بارش های سنگین باران که عمدتاً از سحرگاه تا صبح امروز(جمعه 29 بهمن ماه) رخ داده باعث شده است که زیرساخت های برخی شهرها و روستاهای استان آسیب ببیند و مورد تهدید قرار بگیرند.

هم اکنون سه بزرگراه استان برای جلوگیری از آسیب دیدن شهروندان و به علت آب گرفتگی مسدود شده است و تردد را در شماری از راه های مواصلاتی شهرستان ها محدود کرده ایم.

سالاری با بیان این که شماری از راه های روستایی نیز مسدود شده است، تصریح کرد: برق برخی روستاها قطع شده بود که هم اکنون مشکل این روستاها برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهرستان بوشهر درگیر سیلاب

8 شهرستان بوشهر درگیر سیلاب