مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 15:112017-02-20اقتصادي

سبد غذایی به کارگران فقیر نرسید


در حالی که کارگران فقیر و نیازمند این روزها با حداقل حقوق 800 هزار تومانی از عهده امرار معاش بر نمی آیند، اما مشمول سبد امنیت غذایی هم نشدند.

مدیر کل رفاه وزارت تعاون، - کار و رفاه اجتماعی می گوید، امکان توزیع این سبد حمایتی برای کارگران فراهم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، در راستای اعلام توزیع سبد امنیت غذایی، گروه های کارگری که حداقل حقوق 800 هزار تومانی می گیرند، از وزارت کار درخواست کردند تا کارگران هم مشمول دریافت بسته امنیت غذایی قرار گیرند، حتی با ارسال نامه ای به وزارت کار،بر لزوم جلوگیری از حذف نام کارگران از دریافت بسته امنیت غذایی تأکید کرده بودند اما وزارت کار موفق به این کار نشد.

پس از اعلام جامعه هدف بسته امنیت غذایی، مجدد گروه های کارگری از وزارت کار خواستند تا کارگران هم جزو مشمولان دریافت بسته امنیت غذایی قرار گیرند و حتی با ارسال نامه ای دیگر خواستار جلوگیری از حذف نام کارگران از دریافت بسته امنیت غذایی شدند اما به نتیجه نرسید.

به اعتقاد نمایندگان تشکل های کارگری، کارگران به عنوان اقشار محروم و کم درآمد باید در این طرح قرار بگیرند چرا که اگر افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد فاقد کار و توان مالی هستند کارگران با وجود داشتن کار از عهده امرار معاش و تأمین زندگی برنمی آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد غذایی به کارگران فقیر نرسید

سبد غذایی به کارگران فقیر نرسید