مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 18:102017-02-22ورزشي

تساوی شهرداری کامیاران با ملی پوشان تبریز


شهرداری کامیاران در مقابل ملی پوشان تبریز به تساوی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: شهرداری کامیاران در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، سه شنبه 3 اسفندماه در هفته هفتم مسابقات در یک بازی خانگی مقابل نماینده تبریز به نتیجه تساوی 1 بر 1 دست یافت.

حامد جولایی افزود: هفته هفتم مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور، سه شنبه 3 اسفندماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

جولایی گفت: در هفته هفتم این رقابت ها شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان میزبان ملی پوشان تبریز بود و رأس ساعت 14 در ورزشگاه آزادی با سوت داور بازی را آغاز کردند.

وی گفت: شهرداری کامیاران در دقیقه 30 بازی از سوی تیم حریف گل نخست را دریافت کرد و با همین نتیجه نیمه اول این دیدار را به پایان رساند.

در ادامه بازی، نماینده استان کردستان در دقیقه 10 نیمه دوم با یک کار گروهی و منسجم از سوی سیوان رحیم پور به تساوی دست یافت و با نتیجه 1 بر 1 دو تیم به کار خود پایان دادند.

این رقابت ها در سه گروه شمال، مرکز و جنوب برگزار می شود و در هر گروه 10 تیم مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی شهرداری کامیاران با ملی پوشان تبریز

تساوی شهرداری کامیاران با ملی پوشان تبریز