مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 16:102017-02-23بين الملل

معترضان استرالیایی: نتانیاهو جنایتکار جنگی است


"؛ صدها معترض طرفدار فلسطینی ها روز پنجشنبه در سیدنی در اعتراض به نخستین سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به استرالیا تظاهرات کردند و بنیامین نتانیاهو را یک جنایتکار جنگی نامیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از سیدنی، سخنرانان در این تظاهرات حمایت قاطع دولت استرالیا از نتانیاهو و دولت او را محکوم کردند.

رندا عبدالفتاح وکیل استرالیایی و نویسنده هوادار فلسطینی ها به خبرگزاری فرانسه گفت : ما اینجا جمع شده ایم تا مخالفت خود را با حمایت استرالیا از اسراییل که یک دولت آپارتاید نژادپرست است اعلام کنیم.

عبدالفتاح افزود : مشاهده اینکه تعدادی از رهبران استرالیا برای ورود یک جنایتکار جنگی به این کشور فرش قرمز پهن می کنند و از او استقبال می کنند مشمئز کننده است.

اما استرالیایی های بسیار زیادی وجود دارند که مخالف این رفتار هستند و ما امروز با صدای بلند و رسا خطاب به ( نخست وزیر) مالکوم ترنبول و ( وزیر امو خارجه ) جولی بیشاپ می گوییم این کارها را به اسم ما انجام ندهند.

معترضان همچنین پلاکارد بزرگی در دست داشتند که در آن نتانیاهو با سبیلی همچون هیتلر تصویر شده بود و زیر آن نوشته شده بود نژادپرست .

معترضان تلاش کردند به سمت محل اقامت نتانیاهو راهپیمایی کنند اما پلیس مانع این اقدام آنها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان استرالیایی: نتانیاهو جنایتکار جنگی است

معترضان استرالیایی: نتانیاهو جنایتکار جنگی است