مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 14:552017-02-24سياسي

مسجد پایگاه دیانت و سیاست است


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به شخصیت علمی و مبارزاتی آیت الله جلالی، بر نقش بی بدیل ائمه جماعات در نشر فضایل دینی و انقلابی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در بیست و ششمین نشست ستارگان محراب با هدف بزرگداشت آیت الله سیدمحمدباقر جلالی موسوی(ره) که در مسجد جامع شهر دماوند با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد با بیان اینکه توجه به مسجد به عنوان پایگاه دیانت، سیاست و خدمت به مردم از جمله اهداف سلسله نشست های ستارگان محراب است، اظهار کرد: مسجد پایگاه بصیرت، مرکز مقاومت و ایستادگی در برابر شیاطین جن و انس است و برگزاری این نشست ها در مساجد می تواند در تقویت این جایگاه موثر باشد.

وی افزود: نقش خادمان برجسته و عالی دینی در مساجد به عنوان افسران ارشد ناحیه مقدسه امام عصر(عج) در حفظ و نشر فضایل دینی و انقلابی کشور بی بدیل بوده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد این آیین بزرگداشت را توجه به نقش آفرینی عالمان پاک باخته، مجاهد، خدوم، بصیر و آگاه دانست و خاطرنشان کرد: مسجد پایگاه خدمت به مردم در تمامی عرصه ها است و انسان هایی را که عمر خود را به عنوان امام جماعت در این مکان مقدس می گذرانند و زمینه رفاقت و دوستی را با محوریت نماز در بین اقشار مختلف مردم فراهم کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد پایگاه دیانت و سیاست است

مسجد پایگاه دیانت و سیاست است