مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 13:252017-02-25اقتصادي

عدم تمایل بانک های ایران به خرید دلار وچاپ نخستین راهنمای اطلاعات تلفن شهری


عدم خرید دلار توسط بانک ها در سال 1353، درگذشت رویتر که تداعی گر امتیاز ننگین رویتر در ذهن ایرانیان است و همچنین آغاز به کار نخستین نسل ماشین های الکترونیکی حروفچینی از مهمترین خبرهای امروز در تاریخ است.

- "، تاریخ اقتصاد ایران و جهان آینه ای است تمام نما از رویدادهای اقتصادی که در گذشته رخ داده است و بیانگر ریشه های تاریخی بسیاری از واقعیت های امروز ایران و جهان است.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتم اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

امتناع بانک ها از خرید دلار7 اسفند 1353: بانک ها دلار نمی خرند؛ این عنوان خبری است که روزنامه اطلاعات منتشر کرده است و خبر را این گونه شرح می دهد که محمد یگانه، مدیرعامل بانک مرکزی ایران اعلام کرد به دنبال قطع رابطه ریال با دلار آمریکا و افزایش ارزش واحد پول ایران، هیچ گونه معاملات سنگین ارزی برای تبدیل ذخایر دلاری به ریال صورت نگرفته است.

وی افزوده که بانک های کشور با فروش دلارهای موجود و امتناع از خرید دلار خود را علیه هرگونه خسارت احتمالی بیمه کرده اند و به این دلیل، معاملات سنگینی در دو روز آخر هفته گذشته صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمایل بانک های ایران به خرید دلار وچاپ نخستین راهنمای اطلاعات تلفن شهری

عدم تمایل بانک های ایران به خرید دلار وچاپ نخستین راهنمای اطلاعات تلفن شهری