موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 10:252017-02-26اجتماعي

احتمال نفوذ شیرابه های حلقه دره به آب های زیرزمینی وجود دارد


با توجه به حجم زیاد زباله های تر دفن شده در این مرکز، احتمال نفوذ شیرابه ها به آب های زیرزمینی و به خطر افتادن سلامت مردم وجود دارد.

- احتمال نفوذ شیرابه های حلقه دره به آب های زیرزمینی وجود دارد مدیرکل محیط زیست البرز گفت: با توجه به حجم زیاد زباله های تر دفن شده در این مرکز، احتمال نفوذ شیرابه ها به آب های زیرزمینی و به خطر افتادن سلامت مردم وجود دارد.

حسین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سال های سال است که زباله های بخش زیادی از ساکنان البرز در مرکز حلقه دره دفن می شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد زباله های تر دفن شده در این مرکز، احتمال نفوذ شیرابه ها به آب های زیرزمینی و به خطر افتادن سلامت مردم وجود دارد.

مدیرکل محیط زیست البرز افزود: با توجه به اهمیت این موضوع بارها از شهردار درخواست شده که هرچه سریع تر نسبت به مدیریت و امحای این شیرابه‎ها اقدام کند.

این مسئول اضافه کرد: در این زمینه تذکرات زیادی نیز به سازمان مدیریت پسماند داده شد و امیدواریم هرچه سریع تر اقدام لازم برای ساماندهی وضعیت موجود صورت بگیرد.

مدیرکل محیط زیست البرز با اشاره به این که امکان تبدیل تهدید شیرابه ها به فرصت وجود دارد، اظهار کرد: سرمایه گذاران پیشنهادات خوبی برای استفاده از زباله ها و شیرابه های این مرکز ارائه داده اند که در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نفوذ شیرابه های حلقه دره به آب های زیرزمینی وجود دارد

احتمال نفوذ شیرابه های حلقه دره به آب های زیرزمینی وجود دارد