مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 12:402017-02-27سياسي

وزیر ارشاد مطلب منتشر شده در روزنامه قم را پیگیری کند


نماینده مردم قم در مجلس طی تذکری از وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد به موضوع انتشار مطلبی در روزنامه قم که در راستای توهین به مردم منطقه نیروگاه قم بود، - رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: متاسفانه یکی از روزنامه های قم در 7 اسفندماه مطلبی تحت عنوان "فرزندم تنها به نیروگاه نرو" منتشر کرد که توهین آشکاری به مردم قم به ویژه مردم انقلابی و متدین منطقه نیروگاه نموده که اکثر اهالی این منطقه آذری زبان هستند و نصف شهدای استان قم را اهالی این منطقه تشکیل می دهند.

وی افزود: مردم این منطقه اغلب در راهپیمایی ها و نماز جمعه حضور پیدا می کنند، این در حالی است که مقام معظم رهبری نیز در بیاناتی به موضوع نیروگاه قم اشاره کرده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره نیروگاه قم به این نکته اشاره دارد که در قم مناطقی محروم با جمعیتی زیاد هستند، آن هم با مردمی عاشق و مشتاق انقلاب.

همین منطقه نیروگاه با همه محرومیت ها، مردم آن جزو مشتاق ترین و علاقه مندترین مردم در جهت انقلاب و آرمان های انقلاب هستند؛ این را ما اطلاع داریم و در دوران دفاع مقدس هم همین گونه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد مطلب منتشر شده در روزنامه قم را پیگیری کند

وزیر ارشاد مطلب منتشر شده در روزنامه قم را پیگیری کند