موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 13:262017-02-28سياسي

تاثیر انتخابات بر اقتصاد/ پیشنهادهای انتخاباتی برای حسن روحانی


آقای روحانی برای کاندیداتوری در دوره دوازدهم ریاست جمهوری حتما باید تیم اقتصادی متفاوتی معرفی کند، باید این تفکر در مردم ایجاد شود که دولت اول آقای روحانی دولت سیاست خارجی و دولت دوم دولت اقتصادی است.

- تاثیر تحولات سیاسی بر فضای اقتصادی کشورها امری بدیهی است؛ به خصوص آنکه همواره پیوند ناگسستنی میان اقتصاد و سیاست وجود داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپول نیوز"، انتخابات از مهمترین اتفاقات سیاسی است که ارتباط مستقیمی با اقتصاد دارد به این نحو که وضعیت اقتصادی کشور بر مشارکت مردم در انتخابات تاثیر دارد و در میزان مشارکت مردم حرف اول را می زند.

آمارها تورم، رکود و بیکاری از عواملی هستند که بر مشارکت تاثیر منفی دارد به همین جهت کاندیداها وعده های اقتصادی را در برنامه های تبلیغاتی خود می گنجانند و برای هر مشکلی راه حلی ارائه می کنند تا از این طریق بتوانند مشارکت بالای مردم در انتخابات را رقم بزنند و از سویی ریاست دولت جدید را در دست بگیرند.

اما فضای کنونی اقتصاد کشور چه تاثیری بر مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری که در سال آینده برگزار می شود دارد؟ فضای سیاسی که در ماههای منتهی به ریاست جمهوری و پس از آن ایجاد می شود اقتصاد را دستخوش تغییراتی می کند یا نه؟ نامزدها برای رای آوری به چه بخش های اقتصادی باید توجه کنند؟ حسن روحانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر انتخابات بر اقتصاد/ پیشنهادهای انتخاباتی برای حسن روحانی

تاثیر انتخابات بر اقتصاد/ پیشنهادهای انتخاباتی برای حسن روحانی