مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-28سياسي

سردار جعفری: سپاه باید اولین خریدار محصولات علم و فناوری باشد


بیشتر محصولات عرضه شده در حوزه علمی و فناوری محصولات دفاعی، کشاورزی و صنعتی است و امیدواریم سپاه اولین خریدار این محصولات باشد.

- فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیشتر محصولات عرضه شده در حوزه علمی و فناوری محصولات دفاعی، کشاورزی و صنعتی است و امیدواریم سپاه اولین خریدار این محصولات باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدعلی جعفری در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: در کشور جهادگر علم و فناوری فراوان داریم و افرادی که بتوانند نیازهای کشور را در صنعت کشاورزی پزشکی و سلامت در همه بخش ها برآورده کنند، فراوان هستند.

وی ادامه داد: ضعف و مشکل ما در مدیریت اعلام نیاز و وصل کردن محصول و توانمندی و ظرفیت ایجاد شده به تولید و کاربردی کردن آن است .

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: امیدوارم مجموعه عظیم سپاه با توجه به اینکه نیاز به این محصولات و جود دارد بتواند این اتصال را انجام دهد.

جعفری افزود: متاسفانه با اتصال راحت تر به خارج از کشور وصل شده ایم و محصولات خارجی را که درکشور داریم، به راحتی می خریم و این مشکل عرصه تحقیقات و فناوری است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری هایی که در مجموعه سپاه انجام می شود، این سیستم را راه اندازی کنیم تا نیازهای مردم را در بخش های مختلف سپاه بسنجیم و محصولات مورد نیاز را برای تولید سفارش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: سپاه باید اولین خریدار محصولات علم و فناوری باشد

سردار جعفری: سپاه باید اولین خریدار محصولات علم و فناوری باشد