مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1395 ساعت 00:112017-03-01سياسي

مخالفت مجلس اعیان انگلیس با لایحه جنجالی برگزیت


نمایندگان مجلس اعیان انگلیس شامگاه چهارشنبه بعد از چند روز بحث و مناظره در مورد لایحه برگزیت دولت ترزا می ، به این لایحه جنجالی رأی مثبت نداد و خواهان انجام اصلاحاتی در آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نمایندگان مجلس اعیان انگلیس که حزب محافظه کار در آنجا اکثریت کرسی ها را در اختیار ندارد، با 358 رای موافق، در مقابل 256 رای مخالف خواهان انجام اصلاحات در لایحه برگزیت شدند.

نمایندگان مجلس اعیان لایحه برگزیت را با هدف انجام اصلاحاتی در آن به منظور حفظ حقوق شهروندان اروپایی ساکن انگلیس، مجددا برای شور بیشتر به مجلس عوام بازگردانند.

با توجه به عدم ارائه تضمین از سوی دولت محافظه کار ترزا می در خصوص حفظ حقوق اتباع اروپایی ساکن انگلیس در لایحه برگزیت، انتظار می رفت که نمایندگان مجلس اعیان با این لایحه مخالفت کنند.

نمایندگان مجلس اعیان از دولت ترزا می خواسته بودند تا قبل از فعال کردن ماده 50 پیمان لیسبون که سرآغاز روند مذاکرات برگزیت شمرده می شود، تکلیف سه میلیون اروپایی ساکن انگلیس را مشخص کند.

نمایندگان مجلس عوام پیشتر با اکثریت آراء لایحه برگزیت را تصویب کرده بودند و بر اساس رویه قانونی، نمایندگان مجلس اعیان نیز بایستی این لایحه را تصویب می کرد تا به دولت انگلیس اجازه داده می شد تا مذاکرات برگزیت را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس اعیان انگلیس با لایحه جنجالی برگزیت

مخالفت مجلس اعیان انگلیس با لایحه جنجالی برگزیت