مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1395 ساعت 11:362017-03-02سياسي

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نه اعدام نه آزادی، حبس ابد


ما به دنبال اعدام کردن افراد در حوزه مبارزه با مواد مخدر نمی باشیم، اما می خواهیم قانون جامع و کامل در این زمینه مصوب شود به طوری که نه با اعدام موافق هستیم و نه با آزادی بلکه باید حکم حبس ابد برای قاچاقچیان مواد مخدر صادر شود.

- قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نه اعدام نه آزادی، حبس ابد " مویدی در پایان خاطر نشان کرد: ما به دنبال اعدام کردن افراد در حوزه مبارزه با مواد مخدر نمی باشیم، اما می خواهیم قانون جامع و کامل در این زمینه مصوب شود به طوری که نه با اعدام موافق هستیم و نه با آزادی بلکه باید حکم حبس ابد برای قاچاقچیان مواد مخدر صادر شود.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از آزادی یکی از بزرگترین قاچاقچیان حوزه مواد مخدر کشور خبر داد و گفت: این فرد سال گذشته دستگیر و حکم اعدامش را دستگاه قضا صادر کرد، اما امروز باخبر شدیم که وی با قرار وثیقه آزاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی مویدی در جلسه شورای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: در حوزه درمان مواد مخدر و دارو، شاهد وجود مافیای پیچیده ای در حوزه داروی متادون در استان کرمان هستیم و باید رسیدگی جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: استان کرمان در بحث مدیریت، صنعت، اقتصاد و کشاورزی از استان های نمونه کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نه اعدام نه آزادی، حبس ابد

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نه اعدام نه آزادی، حبس ابد