مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 13:452017-03-03فرهنگي

مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی در باغ موزه هنر ایرانی


آثار این هنرمندان از روز جمعه 13 اسفندماه جاری در باغ موزه هنر ایرانی از ساعت 16 افتتاح می شود و تا پایان فروردین ماه 1396 برای بازدیدکنندگان تهرانی و مسافران نوروزی برپا می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه تصویر سال، بخش وی‍ژه تصویر سال با عنوان مادربزرگ و مادر بزرگ ایرانی با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است.

در این بخش عکس هایی که از مادربزرگ ها و پدربزرگ های ایرانی به صورت پرتره، زندگی روزمره، حضور در آیین ها و مراسم ملی و مذهبی و سایر جنبه های زندگی شان (از جمله محل سکونت با حضور و یا با یادگاری های به جا مانده از آنها) گرفته شده باشند، ارایه می شود.

در این بخش از سوی هیات داوران بخش عکس به 10 اثر برگزیده، تندیس تصویر سال، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال به هر یک از برگزیده ها از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا می شود.

باغ موزه ایرانی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکتر حسابی، شماره ی 30 واقع است.

چهاردهمین جشن تصویر سال و جشنوراه فیلم تصویر، از اول اسفند در بخش های اصلی و وی‍ژه موبایل، ایران ما، پلاسکو و آیت الله هاشمی در همه ی فضاهای نمایشگاهی خانه هنرمندان ایران برگزار شده است که تا بیستم همین ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی در باغ موزه هنر ایرانی

مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی در باغ موزه هنر ایرانی