مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت 13:002017-03-04پزشكي

«ایراپن» نرم افزاری برای مراقبت از سلامتی


نرم افزار «ایراپِن» با هدف خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان با همکاری یک شرکت تولید کننده نرم افزار و دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت طراحی و رونمایی شد.

- نرم افزار ایراپِن با هدف خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان با همکاری یک شرکت تولید کننده نرم افزار و دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت طراحی و رونمایی شد.

محمد نجفی، مدیر عامل شرکت پردیس زندگی و سلامت ما در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" گفت: بیماری های غیر واگیر مهم ترین علت مرگ و میر و ناتوانی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است.

وی افزود: این نرم افزار بر پایه 11 اصل کلی برای خود مراقبتی و پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر تدوین و تحت برنامه پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر در جمهوری اسلامی ایران (ایراپِن) تهیه شده است.

نجفی تأکید کرد: نکته اساسی این برنامه ها محتوای قابل اعتماد و مورد تأیید است که کمتر در برنامه های این حوزه دیده می شود.

مدیر عامل شرکت پردیس زندگی و سلامت ما افزود: در این برنامه ابتدا میزان خطر ابتلا به سکته های قلبی؛ مغزی و سرطان را برای کاربران محاسبه می شود و رنگ قلب کاربران را مشخص می کند.

ایران در سال های اخیر با تولید و انتشار بیش از 100 برنامه کاربردی، مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایراپن» نرم افزاری برای مراقبت از سلامتی

«ایراپن» نرم افزاری برای مراقبت از سلامتی