مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 08:452017-03-05اقتصادي

خرج و مخارج سفر به سنگاپور


سنگاپور شهری است که در سال 1965 از استعمار بریتانیا بیرون آمد و به استقلال رسید و در حال حاضر یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در کشتیرانی و بانک داری است، - نسبت به دیگر کشورهای آسیای شرقی قیمت ها در آن خیلی بالاست و همه چی تقریبا دو برابر جاهای دیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، به نقل از مجله دو ستاره با امکاناتی مثل سیستم تهویه، حمام شخصی، وای فای رایگان و تلویزیون از حدود 45 دلار سنگاپور شروع می شود.

بیشتر هتل های بزرگ برای هر شب 80 تا 110 دلار این کشور را می گیرند.

در ایربی ان بی هم قیمت اتاق های مشترک از 22 دلار برای هر شب شروع می شود و هزینه کرایه یک آپارتمان کامل حداقل 85 دلار است.

هزیه غذا: هر نوع غذایی از سراسر جهان بخواهید می توانید آن را در سنگاپور پیدا کنید مخصوصا غذاهای چینی و هندی که در این شهربسیار زیاد هست.

برای یک وعده غذای چینی و هندی باید بین 8 تا 9 دلار این کشور هزینه بدهید، غذای مخصوص این شهر غذاهای دریایی است و دکه های خیابانی غذاخوری های ارزانی هستند که در آنجا با شش دلار می توانید یک وعده غذای خوشمزه میل کنید.

رستوران هایی که زیاد رسمی نباشند هم وعده غذایی آن ها حول و حوش 20 دلار است، اگر خودتان آشپزی کنید هزینه خرید یک هفته مایحتاج شامل پاستا، سبزیجات، مرغ و دیگر مواد تهیه غذا 75 دلار سنگاپور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرج و مخارج سفر به سنگاپور

خرج و مخارج سفر به سنگاپور