مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 10:402017-03-05اقتصادي

مزرعه انرژی خورشیدی در پرند ایجاد می شود


مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند از برنامه ریزی برای ایجاد مزرعه انرژی خورشیدی برای تولید برق و حفاظت از محیط زیست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ علی اکبر طاهری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت : شهر پرند دارای دو نیروگاه برق است و راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی یا سولار که توافق اولیه آن با یک شرکت آلمانی حاصل شده است ، می تواند در حفظ محیط زیست و تامین برق از منبع انرژی خورشیدی موثر باشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تاکید بر اینکه تا پایان امسال در مجموع 70 هزار واحد از این مجموعه تحویل داده می شود ، از بسته شدن پرونده مسکن مهر این شهر جدید تا پایان دولت یازدهم خبر داد.

وی اظهار داشت : در شهر جدید پرند که به نوعی پایتخت مسکن مهر کشور محسوب می شود 95 هزار واحد مسکن مهر بنا شده است ، دهه فجر امسال 4120 واحد تحویل شد و اسفند نیز 3000 واحد دیگر افتتاح می شود.

طاهری افزود: از 25 هزار واحد باقیمانده 7500 واحد فاقد متقاضی است که از مسکن مهر جدا کرده ایم و قرار است در قالب واحدهای تعاونی یا خودمالکی مجزا واگذار شوند و ساخت 17 هزار و 500 به پیشرفت 75 درصدی رسیده است که امیدواریم با مصوبه اخیر مبنی بر افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان و تعامل خوب بانک مسکن به سرانجام برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزرعه انرژی خورشیدی در پرند ایجاد می شود

مزرعه انرژی خورشیدی در پرند ایجاد می شود