مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 12:312017-03-05فرهنگي

از 16 اسفندماه در هفت بوستان شهر تهران 400 تخم مرغ رنگی برای نوروز آماده می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری دو کارگاه برای آماده سازی بخش تخم مرغ های نوروزی دومین رویداد هنری بهارستان در هفت نقطه از شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با اشاره به بخش تخم مرغ های نوروزی دومین سالانه هنری بهارستان گفت: این بخش از رویداد بهارستان اگرچه یک بخش فانتزی و دکوراتیو است، اما از سوی هنرمندان حرفه ای نقاش، تصویرساز و گرافیست با استقبال خوبی روبرو شد و بیش از 4 هزار اثر در این بخش به دبیرخانه رسید.

علیزاده ادامه داد: بر همین اساس آثار بخش تخم مرغ های نوروزی را که یکی از بخش های مکمل دیوارنگاری است را افزایش دادیم و در دو بخش حرفه ای و دانشجویی 400 اثر تولید خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد در این بخش 250 هنرمند حرفه ای و 100 دانشجو در قالب 2 کارگاه دو روزه در هفت نقطه از شهر تهران و در میان شهروندان به ارائه اثر خواهند پرداخت و همین امر موجب خواهد شد تا شهروندان بتوانند از نزدیک از روند آفرینش هنری بازدید کنند.

علیزاده گفت: این کارگاه ها در روزهای 16 و 17 اسفندماه در ضلع شرقی بوستان ولایت درب ورودی نواب، داخل میدان آزادی (میدان کوچک) و میدان 7حوض نارمک برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 16 اسفندماه در هفت بوستان شهر تهران 400 تخم مرغ رنگی برای نوروز آماده می شود

از 16 اسفندماه در هفت بوستان شهر تهران 400 تخم مرغ رنگی برای نوروز آماده می شود