مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 13:202017-03-05اقتصادي

تخفیف برای خرید کتاب های برگزیده کودک و نوجوان


یک موسسه انتشاراتی با  جمع آوری کتاب های برگزیده کودکان و نوجوانان،این کتاب ها را با 10 تا 40 درصد تخفیف برای عیدانه این گروه سنی به فروش می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه انتشاراتی کتاب چرخ فلک که در حوزه انتشار کتاب های طنز فعال بوده، با جمع آوری کتاب های برگزیده کودکان و نوجوانان که توانسته اند در جشنواره های مختلف مثل جشنواره رشد یا لاک پشت پرنده حائز رتبه شوند، فروش ویژه عیدانه ای ترتیب داده است.

فروش ویژه عیدانه کتاب های برگزیده از ناشران منتخب که به گفته زهرا براقانی - مدیر این موسسه انتشاراتی - قریب به 500 عنوان از برترین های ادبیات کودکان و نوجوانان را شامل می شود تا 19 اسفند تداوم خواهد داشت.

این ناشر که همسر فرهاد حسن زاده (نامزد جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن 2018 ) است پیش تر درباره این موسسه گفته بود: مؤسسه انتشارات کتاب چرخ فلک با پشتوانه بیش از 25 سال کار مستمر در حوزه فرهنگ و هنر تنها یک دغدغه اصلی دارد و آن ترویج فرهنگ کتابخوانی در سرتاسر ایران اسلامی است؛ چرا که باور دارد ناهنجاری های موجود در هر جامعه محصول ناآگاهی مردم آن سرزمین است و یکی از مهم ترین شاخصه های رشد و پیشرفت کشورها، میزان سواد، مطالعه و آگاهی مردم آن سرزمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف برای خرید کتاب های برگزیده کودک و نوجوان

تخفیف برای خرید کتاب های برگزیده کودک و نوجوان