مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 14:552017-03-05سياسي

خیران سرمایه خود را در جهت گشودن گره مشکلات مردم ببخشند


تشویق خیران یکی از اهداف بخشش است و لازم است خیران سرمایه خود را در زمان و مکانی هزینه کنند که گره ای از مشکلات مردم گشوده می شود.

- خیر شهرکردی گفت: تشویق خیران یکی از اهداف بخشش است و لازم است خیران سرمایه خود را در زمان و مکانی هزینه کنند که گره ای از مشکلات مردم گشوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانعلی رییسی دهکردی با حضور در ایسنا، با اشاره به اینکه با عشق و گذشت از سرمایه خود و با توکل بر خدا و ائمه در این راه قدم گذاشته است، افزود: بسیاری از افراد با وجود داشتن سرمایه تمایل به مشارکت در کار خیر ندارند.

رییسی دهکردی به مردم توصیه کرد که به کار خیر روی آورند و در صورت امکان از سرمایه خود گذشت کنند تا موجب آبادانی و پیشرفت استان شوند.

وی با اشاره به مشارکت خود در تکمیل و ساخت 27 پروژه ملی، گفت: عمده فعالیت های انجام شده در زمینه های مختلف از جمله مسکن، مدرسه، مسجد، خانه بهداشت، نیروی انتظامی، امور فرهنگی و امور زندانیان در سراسر کشور بوده است.

رییسی دهکردی، ساخت خانه بهداشت در سرخون اردل، ساخت مدرسه در تیک بازفت، ساخت مرکز ناباروری حضرت زهرا (س) شهرکرد، ساخت مدرسه باب الحوئج شهرکرد با زیر بنای 4500 متر مربع را از جمله پروژه های مشارکتی مهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران سرمایه خود را در جهت گشودن گره مشکلات مردم ببخشند

خیران سرمایه خود را در جهت گشودن گره مشکلات مردم ببخشند