مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 15:362017-03-05سياسي

نامه سرگشاده سلیمی نمین خطاب به قوچانی


مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران درباره انتقاد از مقاله مبدع سیاست ایرانشهری نامه ای سرگشاده خطاب به محمد قوچانی سردبیر ماهنامه مهرنامه منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب " قرار داد که در ادامه می آید: بابت گشودن پرونده ای علی القاعده با هدف پرداختن عمیق تر به تاریخ باستان ایران عزیزمان در آن جریده به بهانه تجمعی در پاسارگاد سپاس­گزارم، اما نمی­توانم تأسف خود را از قرار گرفتن مطلبی تحت عنوان مبدع سیاست ایرانشهری به قلم آقای شروین وکیلی بر پیشانی این پرونده که به ابتدایی ترین اصول بحث محققانه پایبند نیست ابراز ندارم.

نویسنده محترم که به عنوان پژوهشگر تاریخ معرفی شده سعی کرده در جای جای نوشته اش متفاوت اندیشان از خود در حوزه تاریخ باستان را با بهره ­گیری از جملاتی ناروا تخریب نماید.

از جمله: نخستین گام در فهم عقلایی و آزادانه تاریخ رها شدن از شعبده های این مداحان امر نامعقول است ، به­ سادگی از موضع نادانی به موضوع می نگرند و بی توجهی و نادانی شان درباره منابع و اسناد تاریخی را نمایان می سازند ، همچنان که واژگون سازی گواهان تاریخی و دروغ پنداشتن شان هم در غیاب شواهد نیرومندتر یا نظریه جایگزین ساده لوحانه و نابخردانه می نماید ، کسانی که این روزها آشنایی ایرانیان با کوروش را امری متأخر می دانند یا برجسته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده سلیمی نمین خطاب به قوچانی

نامه سرگشاده سلیمی نمین خطاب به قوچانی