مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1395 ساعت 14:302017-03-07فرهنگي

صحبت های بازیگران در تیزر «سین مثل سریال» + تیزر


در تیزر برنامه «سین مثل سریال» که قرار است با اجرای محمد سلوکی پس از سه سال بار دیگر از شبکه یک به روی آنتن برود، بازیگران از تجربه حضور در سریال های تلویزیونی می گویند.

- در تیزر برنامه سین مثل سریال که قرار است با اجرای محمد سلوکی پس از سه سال بار دیگر از شبکه یک به روی آنتن برود، بازیگران از تجربه حضور در سریال های تلویزیونی می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پخش برنامه سین مثل سریال با رویکرد انتخاب بهترین سریال و مجموعه تلویزیونی شبکه های سیما، از 21 اسفند ماه امسال آغاز خواهد شد.

در تیزر این برنامه تلویزیونی بازیگرانی همچون امیر جعفری، داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی نیاو شهره لرستانی درباره اهمیت برگزاری جشنواره های مردمی تلویزیونی همچون سین مثل سریال سخن گفته اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4" در برنامه امسال سین مثل سریال ، 12 مجموعه تلویزیونی شبکه های سیما معرفی و ارزیابی می شوند که پس از 9 روز رقابت و با آرای مردمی، بهترین سریال به انتخاب مخاطبان سیما، معرفی خواهد شد.

برنامه سین مثل سریال از 21 اسفند تا 29 اسفند به مدت 9 شب حوالی ساعت 23 و به مدت 90 دقیقه از شبکه یک به صورت زنده پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های بازیگران در تیزر «سین مثل سریال» + تیزر

صحبت های بازیگران در تیزر «سین مثل سریال» + تیزر