مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1395 ساعت 17:152017-03-09فرهنگي

برگزاری جشنواره‏ تخم مرغ رنگی درآمل


جشنواره بزرگ تخم مرغ رنگی و تخم مرغ آرایی امروز درآمل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، این جشنواره در محل مجموعه فرهنگی سرای مهر شهرداری این شهرستان با حضوربیش از800 نفر از نونهالان ونوجوانان آملی به همراه خانواده های آنان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری آمل با بیان اینکه جشنواره با هدف حفظ و احیای سنت های نیک بومی و ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان برگزار شد گفت: این جشنواره برای سومین سال متوالی با مشارکت شهرداری این شهرستان و با هماهنگی سازمان پارک ها وفضای سبزشهرداری در آستانه نوروز برگزار شد.

محبوبه علیزاده افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره با بهره گیری از ایده های خلاقانه در قالب نگاه به فرهنگ و ارزش های فرهنگی شهر، نوآوری و نگاه هنرمندانه خود و تهیه سبزه های نوروزی در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان پارک ها وفضای سبزشهرداری آمل همچنین از برپایی سفره هفت سین در ورودی این شهر در هفته آینده خبر داد و گفت: این سفره ها در ابعاد بزرگ در میدان قائم، هزارسنگر برای استفاده شهروندان ومسافران نوروزی عرضه می شود.

دراین جشنواره که مسن ترین شرکت کننده آن بیش از 60 سال داشت، به نفرات برتر که بهترین نقاشی را روی تخم مرغ ها داشتند، جوایزی اهداء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره‏ تخم مرغ رنگی درآمل

برگزاری جشنواره‏ تخم مرغ رنگی درآمل