مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1395 ساعت 17:302017-03-09بين الملل

اعتراض زنان انگلیسی به قانون اجباری استفاده از کفش پاشنه بلند


دهها هزار زن انگلیسی به قانون اجباریِ استفاده از کفش های پاشنه بلند در محل کاراعتراض و طوماری اعتراض آمیزی را به مجلس عوام انگلیس تحویل داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما"، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت دهها هزار زن انگلیسی به قانون اجباریِ استفاده از کفش های پاشنه بلند در محل کار در این کشور اعتراض و طوماری اعتراض آمیزی را به مجلس عوام انگلیس برای لغو این قانونِ تبعیض آمیز تحویل داده اند.

پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز در مقاله ای به قلم دان بیلفسکی با اعلام این خبر نوشت: بیش از صد و پنجاه هزار زن در انگلیس طوماری را امضا کرده اند و به پارلمان این کشور تحویل داده اند تا قانون ملزم بودن زنان را به پوشیدن کفش های پاشنه بلند در محل کار، لغو کند.

این روزنامه طی گزارشی از لندن افزود: وقتی خانم نیکولا تورپ که از پیروی از قانون الزام آور پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کارش در بخش مالی لندن امتناع ورزید، به خانه فرستاده شد (اخراج شد)، وی که کفش بدون پاشنه ی مناسبی به پا داشت، به خانه نرفت و در گوشه خانه از ترس و لرز کز نکرد، بلکه وارد میدان شد و علیه کارفرمایانش اقدامی متقابل انجام داد.

وی با طوماری که تنظیم کرد به آغاز شورش زنان علیه این قانونِ بسیار قدیمی و تبعیض آمیز کمک کرد، زیرا چنین قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض زنان انگلیسی به قانون اجباری استفاده از کفش پاشنه بلند

اعتراض زنان انگلیسی به قانون اجباری استفاده از کفش پاشنه بلند