مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 12:402017-03-12فرهنگي

هنرمندان برای بهار مشغول کارند


معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از فعالیت بیش از 750 هنرمند عرصه هنرهای تجسمی در سالانه «بهارستان» خبر داد.

- معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از فعالیت بیش از 750 هنرمند عرصه هنرهای تجسمی در سالانه بهارستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، سیدمجتبی موسوی - دبیر دومین سالانه هنرهای شهری بهارستان - هدف از برگزاری این رویداد هنری را همگامی هنرمندان با مردم در ایجاد نشاط و پویایی در محیط شهری در ایام عید نوروز دانست و گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای اهداف و فعالیت های خود در زمینه هنرهای شهری در این سالانه از تمام هنرمندان رشته های هنری، بویژه هنرمندان تجسمی دعوت شده تا با ارائه ایده ها و طرح های خلاقانه و پیشنهادی خود در این رویداد هنری مشارکت کنند.

او ادامه داد: رویکرد این رویداد هنری ایجاد فرصت و فضای مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضاسازی خلاقانه محیط شهری از طریق آفرینش هنری است.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی با اشاره به هنرمندان فعال در این رویداد، گفت: این روزها بیش از 750 هنرمند نقاش، مجسمه ساز، گرافیست و هنرهای محیطی آثار خود را برای ارائه در ایام نوروز در سطح شهر تهران در حال آماده کردن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان برای بهار مشغول کارند

هنرمندان برای بهار مشغول کارند