مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 17:162017-03-12بين الملل

130 کارشناس سیاست خارجی آمریکایی فرمان اجرایی ترامپ درباره مهاجران را محکوم کردند


134 نفر از کارشناسان سیاست خارجی و مقامات سابق آمریکایی در نامه ای، فرمان بازبینی شده دونالد ترامپ در خصوص ممانعت از ورود اتباع 6 کشور مسلمان از جمله ایران را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، بیش از 130 نفر از کارشناسان سیاست خارجی آمریکا طرح بازبینی شده دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان جهان از جمله ایران، سوریه، یمن، سومالی، لیبی و سودان را محکوم کردند و تأکید کردند که این طرح، امنیت ملی و منافع آمریکا را به همان اندازه فرمان اجرایی اولیه ترامپ در این خصوص تضعیف می کند.

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد، در نامه این کارشناسان آمریکایی و مقامات دولت سابق آمریکا آماده است: این فرمان اجرایی برای مسلمانان از جمله آنهایی که قربانی داعش شده اند یا اینکه با داعش در حال مبارزه دارند، حاوی پیامی است که این تبلیغات منفی را برجسته می کند که به صورت جعلی مدعی است که آمریکا با اسلام در جنگ است .

در ادامه این نامه آمده است: استقبال از پناهجویان و مسافران مسلمان، دروغ های تروریست ها را افشا می کند و دیدگاه منحرف آنها را مهار می کند .

در میان 134 نفری که این نامه را امضا کردند، دیپلمات های ارشد دولت باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا از جمله نیکلاس برنز ، ریچارد کلارک مدیر سابق مبارزه با تروریسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کارشناس سیاست خارجی آمریکایی فرمان اجرایی ترامپ درباره مهاجران را محکوم کردند

130 کارشناس سیاست خارجی آمریکایی فرمان اجرایی ترامپ درباره مهاجران را محکوم کردند