مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 09:402017-03-13بين الملل

داعشی ها از موصل زنده بیرون نمی روند


در همین حال، یک افسر ارتش عراق از ورود 2000 سرباز آمریکایی به یک پایگاه نظامی در استان الانبار در غرب این کشور با هدف حمایت از نیروهای عراقی در عملیات ضد داعش پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این افسر عراقی با درجه سرگرد به خبرگزاری آناتولی گفت: 2000 سرباز آمریکایی در قالب ائتلاف بین المللی ضد داعش وارد پایگاه "عین الاسد" واقع در 90 کیلومتری غرب رمادی مرکز استان الانبار شده اند.

وی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: این نیروها به عملیات نظامی آتی برای آزادسازی مناطق عنه، راوه و القائم در غرب الانبار کمک خواهند کرد.

اکنون داعش در این مناطق تا مرزهای عراق و سوریه حضور فعالی دارد و هر از گاهی نیز دست به حملاتی می زند.

این افسر عراقی خاطرنشان کرد، عملیات نظامی به زودی همزمان با رسیدن تجهیزات نظامی و سلاح آغاز خواهد شد، اما وی اشاره به محلی که این نیروها آمده اند این که از داخل عراق بوده یا خارج از آن نکرد.

نیروهای ائتلاف در دو پایگاه به نام های "الحبانیه" در 30 کیلومتری شرق رمادی و دیگری عین الاسد در الانبار مستقر هستند و به نیروهای عراقی برای عملیات آزادسازی مناطق تحت سیطره داعش در استان الانبار مشاوره می دهند.

در عراق دست کم 4000 سرباز آمریکایی در پایگاه های نظامی در سراسر این کشور حضور دارند و به آموزش و مشورت دادن به نیروهای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعشی ها از موصل زنده بیرون نمی روند

داعشی ها از موصل زنده بیرون نمی روند