مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 13:552017-03-14اقتصادي

زنگ زندگی در فاز 8 پردیس + عکس


امروز در مراسم افتتاح هزار واحد از فاز 8 پردیس خبر رسید که سهم دولت یازدهم از کل واحدهای مسکن مهر کشور 55 درصد است، هزار میلیارد تومان اوراق خزانه به حساب واریز شده، - 130 میلیارد تومان از این رقم به پردیس رسیده و البته وام متمم 10 میلیون تومانی "قطره چکانی" به پروژه تزریق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنچه امروز بیش از همه چیز در آیین افتتاح هزار واحد مسکن مهر از فاز 8 شهر جدید پردیس به چشم می آمد، تلاش بود.

نواقص هنوز هست؛ جاده دسترسی به دره بهشت یا همان فاز 8 بر اثر عبور خودروهای سواری، وانت ها و کامیون های عمرانی دچار دست اندازها و چاله هایی شده که نیاز به لکه گیری دارد.

برخورد یک وانت با بلوار، چند دقیقه قبل از عبور ما گویای این نکته بود.

اما کوشش ها را نمی توان ندید.

از کارگرانی که سخت در تکاپو بودند تا مسوولان دولتی که از اختصاص 130 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی به پردیس، 150 میلیارد تومان یارانه نقدی و افزایش تسهیلات به 40 میلیون تومان خرسند شدند؛ هرچند بنا به گفته ی مدیرعامل عمران پردیس وام 40 میلیون تومانی به صورت قطره چکانی تزریق می شود.

زمانی که کلنگ مسکن 80 هزار واحد مهر پردیس در اواخر دولت قبل به زمین خورد وعده داده شد که 18 ماهه واحدها را تحویل می دهیم اما ظاهرا مسوولان وقت جغرافیای خشن پردیس را نادیده گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ زندگی در فاز 8 پردیس + عکس

زنگ زندگی در فاز 8 پردیس + عکس