مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 08:262017-03-15فرهنگي

در گفت وگو با فارس عنوان شد چرا امیرحسین مدرس مجری سین مثل سریال شد؟


تهیه کننده برنامه تلویزیونی سین مثل سریال توضیحاتی درباره تغییر مجری این برنامه ارائه داد.

- مجید خواجه نژاد تهیه کننده این برنامه در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس" درباره انتخاب مجری برنامه گفت: مدیران سیما به این نتیجه رسیدند که امیرحسین مدرس مجری این برنامه باشد، ما قبلا هم در برنامه روزگار مادری سابقه همکاری داشته ایم که نتیجه آن رضایت بخش بود.

وی درباره زمان بندی برنامه ادامه داد البته در دوره های قبلی سین مثل سریال، پخش برنامه در ایام تعطیلات نوروز بود ولی در این سری، برگزیدگان تا سال نو مشخص خواهد شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا 26 اسفند کل کاندیداها معرفی می شوند که مجموعا 13 سریال به همراه بازیگران زن و مرد آنها مورد ارزیابی و نظرسنجی مردمی قرار خواهند گرفت.

تهیه کننده سین مثل سریال درباره هیأت انتخاب آثار گفت ما کمیته انتخابی داریم که متشکل از مدیران گروه های فیلم و سریال شبکه ها و هم چنین نظر مشورتی کارگردانان مجموعه ها است.

امسال با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتیم که بیشتر سریال های امسال را در این نظرسنجی شرکت دهیم و طبق آن در مرحله نخست و با رأی مردم 6 کاندیدا انتخاب و به مرحله بعدی راه می یابند، نهایتا کاندیدای برتر در ویژه نامه سال تحویل شبکه یک معرفی و تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس عنوان شد چرا امیرحسین مدرس مجری سین مثل سریال شد؟

در گفت وگو با فارس عنوان شد چرا امیرحسین مدرس مجری سین مثل سریال شد؟