مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1395 ساعت 09:552017-03-18فرهنگي

دورهمی ستاره های قاب جادویی در «سه ستاره»


تهیه کننده جشنواره تلویزیونی سه ستاره گفت: کلیپ ها، آیتم ها، مستندها و میهمانان متنوعی برای ویژه برنامه شب عید سه ستاره در نظر گرفته ایم.

- پارسال روی آنتن سه ستاره اعلام کردیم که خیلی خوشحال می شویم اگر شبکه های دیگر بیایند و ادوار بعدی این جشنواره تلویزیونی را برگزار کنند.

در کل من دوست داشتم ما شروع کننده کار باشیم فصل دوم و سوم در شبکه های دیگر سیما اتفاق می افتاد اما مدیران سازمان صدا و سیما به ما گفتند که خودمان این جشنواره تلویزیونی را ادامه دهیم و ما پذیرفتیم، الان هم حدود دو ماه است که برای پخش سه ستاره تلاش می کنیم.

- دور سوم سه ستاره چه اتفاقات جدیدی را در دل خود گنجانده است؟امسال رقابت سریال ها و بازیگران در برنامه سین مثل سریال شبکه یک سیما صورت می گیرد و ما برترین های برنامه سازی تلویزیون را معرفی می کنیم.

از دیگر اتفاقاتی که در سه ستاره می افتد تولیدات متفاوت ما برای ویژه برنامه های نوروزمان است؛ ما کلیپ ها، آیتم ها، سفرها، مستندها و میهمانان متنوعی داریم که ارتباط زیادی هم به فصل اول سه ستاره ندارند و به شکل گسترده تر برنامه را برگزار خواهیم کرد.

- شما در سری سوم سه ستاره دو پویش به راه انداختید، کمی درباره پویش دست به دست توضیح دهید؟ماجرای پویش دست به دست به این دلیل شکل گرفت که همه ما در روزهای اسفند و خانه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی ستاره های قاب جادویی در «سه ستاره»

دورهمی ستاره های قاب جادویی در «سه ستاره»