مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1395 ساعت 10:362017-03-18فرهنگي

2 وزیر ، نمایش ترن را پایان دادند


نمایش ترن به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، نمایش ترن به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ شب گذشته، 27 اسفند در حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تعدادی دیگر از مسوولان و هنرمندان به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

حمیدرضا آذرنگ کارگردان نمایش ترن پس از پایان اجرا خطاب تماشاگران گفت: انتخاب تئاتر در شب های منتهی به عید نوروز کاری به شدت تحسین برانگیز است که من از همه شما تماشاگران عزیزی که در این ترافیک شدید و مشغله های زیاد روزهای پایان سال به تئاتر شهر آمدید صمیمانه قدر دانی می کنم.

وی ضمن تقدیر از حضور تعدادی از مدیران در اجرای پایانی نمایش ترن بیان کرد: حضور مسوولان نباید ما را به وجد آورد اما به طور حتم همه ما را حتی اگر اندک هم باشد، مشعوف می کند.

ما این حرکت ارزشمند را ارج می نهیم و خوشحالیم که امشب به دیدن تئاتر ما آمدند.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم پس از پایان اجرا ضمن تقدیر از گروه اجرایی نمایش ترن توضیح داد: نمایش ترن کار بسیار بدیع و ارزشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 وزیر ، نمایش ترن را پایان دادند

2 وزیر ، نمایش ترن را پایان دادند