مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 14:312017-03-22فرهنگي

و کوهستان به طنین آمد رمانی سرشار از عشق به همنوع


و کوهستان به طنین آمد نوشته خالد حسینی رمانی فراموش نشدنی، سراسر احساس و شور درباره عشق، درباره توجه به همنوع و درباره طنین تصمیم های ما در سرنوشت نسل های بعدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، رمان و کوهستان به طنین آمد نوشته خالد حسینی نویسنده چیره دست افغانستانی دارای داستانی جذاب و خواندنی است.

و کوهستان به طنین آمد ، با چشم انداز وسیع و داستان سرایی حکیمانه و سرشار از مفاهیم انسانی اش، رمانی عمیقا گیرا و دلرباست که درک ژرف خالد حسینی را از تعهداتی که ما و زندگیمان را شکل می دهد نمایان می کند.

داستان با پیوند تاثیرگذار و بی مانند خواهر و برادری بی مادر در یکی از روستاهای افغانستان آغاز می شود.

عبدالله، برادر بزرگ، برای پری دوساله بیش از آنکه برادر باشد حکم مادر را دارد و پری کوچولو برای عبدالله ده ساله همه چیز است.

اتفاقی که برای آن دو روی می دهد و ماجراهای کوچک و بزرگی که در زندگی افراد دیگر به طنین می آید گواهی است بر پیچیدگی زندگی.

نویسنده در این رمان چند نسلی که نه تنها به والدین و فرزندان بلکه به روابط برادران و خواهران، عمو زاده ها و دایی زاده ها، مستخدمان و سرایداران نیز می پردازد، مهرورزی ها، جریحه دار کردن ها، فداکاری ها، خیانت ها و وفاداری ها را بازگو می کند؛ نشان می دهد که گاهی چطور از رفتار نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

و کوهستان به طنین آمد رمانی سرشار از عشق به همنوع

و کوهستان به طنین آمد رمانی سرشار از عشق به همنوع