مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 13:162017-03-26ورزشي

توضیحات زهرا نعمتی در پایان جلسه کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت


زهرا نعمتی در جلسه دفاع جمهوری اسلامی ایران از گزارش مقدماتی خود به کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت که در ژنو برگزار شد شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، زهرا نعمتی کماندار پارالمپیکی ایران که برای سومین سال پیاپی به سازمان ملل دعوت می شود، در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: در این جلسه مسئولان جمهوری اسلامی ایران از اقدامات رفاهی و کارهایی که برای همسان سازی حقوق معلولان نسبت به افراد دیگر جامعه انجام داده بودند، دفاع کردند.

وی افزود: در این جلسه در خصوص عملکرد ورزشکاران ایرانی حاضر در بازی های پارالمپیک و چگونگی پیشرفت این بخش سخنرانی کردم و درباره نتایجی که در بازی های پارالمپیک ریو به دست آمد مطالبی را عنوان کردم.

کماندار المپیکی و پارالمپیک کشورمان همچنین درباره سوالاتی که از وی پرسیدند، اظهار داشت: در خصوص برابرسازی جوایز پارالمپیکی و المپیکی ها و اقداماتی که برای کودکان و نوجوانان معلول در ایران انجام شده است، پرسیدند که من هم پاسخ دادم درمورد جوایز میان المپیکی ها و پارالمپیکی ها برابرسازی انجام شده است.

وی همچنین درباره اقداماتی که برای کودکان و نوجوانان انجام شده است، گفت: در این باره کمیته ملی پارالمپیک کمیسیون ورزش همگانی را تشکیل داده که طبق مفاد کنوانسیون، به ورزش کودکان و نوجوانان نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات زهرا نعمتی در پایان جلسه کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت

توضیحات زهرا نعمتی در پایان جلسه کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت