مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 11:252017-03-29فرهنگي

اشتباهی رخ داده، به اجبار بلیت نمی فروشیم


سعدآباد یکی از فضاهای موزه ای تهران است که مانند سال های گذشته گردشگران زیادی در نوروز داشته است.

از یک سو، نباید تلاش مسئولان این مجموعه های تاریخی را نادیده گرفت و از سوی دیگر، - برخی مخاطبان موزه ها به نکاتی اشاره کرده اند که با مطالبی که قبل از آغاز نوروز و بازدیدهای نوروزی از بناهای تاریخی اعلام شد، همخوانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک نمونه از این ناهمخوانی، اقدام بلیت فروشان ورودی مجموعه سعدآباد برای گردشگرانی است که تمایل دارند فقط موزه هنرهای ملل قرارگرفته در زیرزمین کاخ ملت را ببینند، اما مجبورند برای رفتن به این موزه، هزینه بلیت کاخ ملت را نیز بپردازند! محمدرضا کارگر - سرپرست مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد و مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی - در پاسخ به پرسش ایسنا که آیا چنین قانونی در سعدآباد وجود دارد؟ گفت: به هیچ عنوان امکان بروز این اتفاق در سعدآباد وجود ندارد، خرید بلیت اجباری و دیدن هر موزه ای که در ساختمان یک موزه ی دیگر است، به صورت اجباری در سعدآباد امکان پذیر نیست و شاید در این باره اشتباهی رخ داده است.

او ادامه داد: جالب است که این صحبت مطرح می شود، چون به دلیل تعداد زیاد بازدیدکنندگان سعدآباد حتی بلیت فروشی ها ترجیح می دهند که بلیت فروخته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهی رخ داده، به اجبار بلیت نمی فروشیم

اشتباهی رخ داده، به اجبار بلیت نمی فروشیم