مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 فروردین 1396 ساعت 10:352017-03-31فرهنگي

بازارچه دائمی صنایع دستی تبریز؛ مجموعه ای بی نظیر برای خرید سوغاتی


صنایع دستی که برگرفته از ذوق، هنر و خلاقیت هنرمندان هر منطقه است و مهارت، بینش های فلسفی، فرهنگ و حتی سبک زندگی هنرمند در ساخت آن نقش دارد، همواره به عنوان سفیر فرهنگی کوچک اما بزرگ مطرح بوده است.

- بازارچه دائمی صنایع دستی تبریز؛ مجموعه ای بی نظیر برای خرید سوغاتی صنایع دستی که برگرفته از ذوق، هنر و خلاقیت هنرمندان هر منطقه است و مهارت، بینش های فلسفی، فرهنگ و حتی سبک زندگی هنرمند در ساخت آن نقش دارد، همواره به عنوان سفیر فرهنگی کوچک اما بزرگ مطرح بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود 80 رشته صنایع دستی در آذربایجان شرقی وجود دارد که تک تک عناصر تشکیل دهنده صنایع دستی این استان، اصالت و هویت آذربایجان را در وجود خود به نمایش می گذارد.

این بازارچه با 30 غرفه در خیابان توانیر جنب مجتمع گلپارک قرار گرفته است و به نمایش و فروش مستقیم صنایع دستی هنرمندان بومی منطقه می پردازد.

از غرفه های این بازارچه تولیدات چرمی دست دوز، سفال و سرامیک، زیور آلات سنتی، حکاکی روی فلز، مشبک چوب، معرق چوب، میناکاری روی فلزات، ورنی بافی، احجام چوبی سنتی، شیشه گری فوتی، همجوشی شیشه، کارگاه صنایع دستی موسیقی، منبت کاری و نیز صنایع دستی دشت مغان اشاره کرد و نیز در وسط حیاط این بازارچه، غذاهای محلی آذربایجان شرقی سرو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی صنایع دستی تبریز؛ مجموعه ای بی نظیر برای خرید سوغاتی

بازارچه دائمی صنایع دستی تبریز؛ مجموعه ای بی نظیر برای خرید سوغاتی