مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 فروردین 1396 ساعت 09:352017-04-03حوادث

توقیف 154 خودرو متخلف در ایام تعطیل در جاده های ایلام


سرپرست پلیس راه استان ایلام با بیان این که همه راه های مواصلاتی استان باز و تردد در آن به خوبی در جریان است، گفت: پلیس با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند.

- سرهنگ رضا همتی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پلیس راه به منظور برقراری امنیت وانضباط ترافیکی، مهار و کاهش تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات، با تلاش و کوشش مضاعف کارکنان خدوم و تلاشگر پلیس راه در جاده های برونشهری اقدامات شاخص و ارزشمندی در خصوص برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف و خطرآفرین و هنجارشکنان ترافیکی داشته است.

وی افزود: در سایه مشارکت خوب مردمی، هدایت شایسته سلسله مراتب فرماندهی، همکاری و تعامل مناسب سازمان ها و ارگان های همکار در امر ترافیک، اطلاع رسانی عالی و بهینه اصحاب رسانه و اقدامات کنترلی، شاهد کاهش تلفات تصادفات و مجروحین نسبت به مدت مشابه درسال قبل علیرغم افزایش سفرها وترددها در جاده های برون شهری استان بوده ایم.

همتی زاده یادآور شد: پلیس را ه استان با در اختیار داشتن ابزار مناسب مشارکت مردمی، تشدید قاطعیت و رفتار برابر قوانین ومقررات با متخلفین تا پایان تعطیلات با شدت بیشتری اقدامات کنترلی را پیگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 154 خودرو متخلف در ایام تعطیل در جاده های ایلام

توقیف 154 خودرو متخلف در ایام تعطیل در جاده های ایلام