مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 09:552017-04-04سياسي

دعوت هزار دانشجو از «رییسی» برای کاندیداتوری


هزار دانشجو از سراسر کشور با صدور نامه ای از حجت الاسلام رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم دعوت کردند.

- بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های کشور طی نامه ای از حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت و حمایت خود را از وی اعلام کردند.

در ابتدای این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید، در روزگار حاضر، عرصه سیاست کشور هر روز چهره ای بدیع از تزویر و بی اخلاقی را به خود می بیند و از سوی دیگر دشمنان چشم طمع به انقلاب دوخته اند تا ایشان را از میان بردارند و این ودیعه را که برای احیای فرهنگ و ارزش های حیات بخش اسلام به امانت گذاشته شده است را از درون تهی و جز نامی از آن باقی نگذارند، غافل از آنکه انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده است و اجازه نخواهیم داد دست نااهلان دنیاپرست ایشان را از صراط مستقیم منحرف کند.

در ادامه این نامه تاکید شده است: انقلاب اسلامی ایران، عدالت علوی را از اهداف اساسی خود دانسته و بر این باورست که جز ضعفا و مظلومان ایشان را به ارث نخواهند برد.

اما این وجود مطهر امروز در شرایطی قرار دارد که از اهداف خویش فاصله زیادی گرفته است و برای رسیدن به آرمان های بزرگ و الهی به حمایت، همراهی و حضور آحاد مردم به ویژه علما، نخبگان و فرهیختگان دلسوز و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت هزار دانشجو از «رییسی» برای کاندیداتوری

دعوت هزار دانشجو از «رییسی» برای کاندیداتوری