مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 فروردین 1396 ساعت 11:062017-04-08فناوري

به روزرسانی تازه ویندوز 10 از راه رسید


تازه ترین به روزرسانی ویندوز 10 موسوم به Windows 10 Redstone 3 برای آزمایش بر روی رایانه های شخصی در اختیار توسعه دهندگان مایکروسافت قرار گرفت.

- تازه ترین به روزرسانی ویندوز 10 موسوم به Windows 10 "Redstone 3" برای آزمایش بر روی رایانه های شخصی در اختیار توسعه دهندگان مایکروسافت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات در این به روزرسانی تغییرات متنوعی در ویندوز 10 ایجاد شده که از جمله آنها می توان به افزایش ثبات سیستم عامل یاد شده اشاره کرد.

این به روزرسانی که با شماره 16170 مشخص شده هنوز در مرحله آزمایشی است و لذا در صورت نصب آن ممکن است اجرای برنامه های کاربردی و برخی بازی ها با مشکل مواجه شود.

همچنین در صورت نصب این نسخه ممکن است پیام های خطای اشتباهی در زمان نصب به روزرسانی ها نمایش داده شود که باید به آنها بی توجهی کرد.

انتظار می رود تکمیل این به روزرسانی تا ابتدای پاییز به طول بینجامد.

از سوی دیگر قرار است ویندوز 10 برای کاربران تلفن همراه و تبلت هم به روز شود و این به روزرسانی تا حدود دو هفته دیگر یعنی 25 آوریل در دسترس قرار می گیرد.

انتهای پیام/آ http://fna.

ir/K46WS0 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی تازه ویندوز 10 از راه رسید

به روزرسانی تازه ویندوز 10 از راه رسید