مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 فروردین 1396 ساعت 13:452017-04-10پزشكي

ارائه 35 میلیون خدمت دندانپزشکی برای دانش آموزان


وزیر بهداشت با اشاره به ارائه 35 میلیون خدمت دندانپزشکی به دانش آموزان گفت: امیدواریم با این خدمات آمار پوسیدگی به نصف برسد چرا که پوسیدگی دندان کودکان ایرانی 2 برابر استاندارد جهانی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان و دندان با اشاره به اینکه پوسیدگی دندان های کودکان و نوجوانان ایرانی نسبت به استانداردهای جهانی بیشتر است افزود: در بخش درمان، متخصص و دندانپزشک زیادی تربیت کرده ایم اما هزینه درمان بیماری های دهان و دندان سنگین است و مردم تحت فشار هستند.

وی با اشاره به مناسب نبودن توان بیمه ها در این بخش گفت: در دنیا نیز وضع به همین صورت است چنانکه در کشور های اروپایی هزینه های دندانپزشکی توسط شرکت های خصوصی پرداخت می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در شهرها مراکز تجمیع دندانپزشکی ایجاد کرده ایم افزود: 3 هزار کلینیک در حاشیه شهرها و مراکز بیمارستانی فعال هستند اما با توجه به هزینه بالای تجهیزات و درمان و توان کم بیمه ها در این زمینه باید بر پیشگیری توجه بیشتری شود و مردم هم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: مصرف شکر در ایران چندین برابر استانداردهای جهانی است و تنقلاتی جدید جایگزین مشابه سنتی آن شده اند که مخرب دندان ها هستند بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 35 میلیون خدمت دندانپزشکی برای دانش آموزان

ارائه 35 میلیون خدمت دندانپزشکی برای دانش آموزان