مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 فروردین 1396 ساعت 09:152017-04-11بين الملل

لیبی، تاکید سازمان ملل بر اجرای توافق صخیرات


سازمان ملل متحد در امور لیبی در رباط بر اجرای توافق سیاسی لیبی که 17 دسامبر 2015 در صخیرات امضا شد ، تاکید و اعلام کرد این توافق پایه و چارچوب روند سیاسی در لیبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" مارتین کوبلر نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور لیبی در رباط بر اجرای توافق سیاسی لیبی که 17 دسامبر 2015 در صخیرات امضا شد ، تاکید و اعلام کرد این توافق پایه و چارچوب روند سیاسی در لیبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از رباط، کوبلر در بیانیه ای مطبوعاتی پس از گفتگو با ناصر بوریطه وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی مغرب اعلام کرد اجرای توافق نامه صخیرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مقام سازمان مل متحد همچنین از تحولات نظامی در لیبی ابراز نگرانی و خاطر نشان کرد راه حل نظامی به هیچ وجه نمی تواند بحران لیبی را حل کند و مانعی در تحقق و پیشبرد روند سیاسی به شمار می آید.

کوبلر گفت دیدار با وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی مغرب فرصتی برای لزوم تاکید بر روند سیاسی و هماهنگ کردن اقدامات در خصوص لیبی با هدف ارتقا اوضاع اقتصادی و اجتماعی در این کشور است که از تشدید خشونت های نظامی و عدم دسترسی به خدمات اولیه از جمله در زمینه خدمات بهداشتی رنج می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی، تاکید سازمان ملل بر اجرای توافق صخیرات

لیبی، تاکید سازمان ملل بر اجرای توافق صخیرات