مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 11:252017-04-12اقتصادي

برپایی نمایشگاهی از هنر ایرانی در عمان


نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی و انگشترهای نفیس ایران در نخستین روز کنفرانس «سرمایه گذاری در فرهنگ» در عمان با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور افتتاح شد.

- نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی و انگشترهای نفیس ایران در نخستین روز کنفرانس سرمایه گذاری در فرهنگ در عمان با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، این نمایشگاه با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران افتتاح شد.

بهمن نامورمطلق که در این مراسم درباره ابعاد اقتصادی فرهنگ نوروز، سرمایه گذاری فرهنگی کشور و سیاست گذاری فرهنگی نوروز سخنرانی می کرد، گفت: نوروز از مفهوم دید و بازدید ساده خانوادگی به یک پدیده مهم فرهنگی که در وضع اقتصادی شهرهای کوچک و صنایع دستی کشور تاثیر گزار بوده، تبدیل شده است.

او با اشاره به این که نوروز همراه 14 کشور در یونسکو به ثبت رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ثبت جهانی نوروز می توان گفت این اتفاق به نوبه خود در رشد و توسعه صنایع دستی و نیز گردشگری کشور نقش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

نامورمطلق ادامه داد: در نوروز، مردم شهرهای بزرگ با حضور در روستاها با زنده سازی بوم گردی با روستاییان، آداب و رسوم و عقایدشان آشنا شدند و چند روزی را در کنار آن ها زندگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاهی از هنر ایرانی در عمان

برپایی نمایشگاهی از هنر ایرانی در عمان