مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 13:202017-04-12ورزشي

جنگ جدید روسای ووشو و کونگ فوی ایران در رسانه ها


وقتی یک مرجع قانونی به نام فدراسیون کونگ فو وجود دارد آیا مرجع دیگری می تواند هم عرض آن حرکت کند؟ این نیست که؛ اصلاً نه قانون و نه دستگاه های نظارتی اجازه بدهد.

- فدراسیون ووشو مدت ها است که وارد چالش و حواشی گوناگون شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، انتقاد تالوکاران از پاداش پرداخت شده توسط رییس جمهور که حاشیه بسیار زیادی را به همراه داشت، خداحافظی از تیم ملی و افشاگری های عجیب سجاد عباسی از شرایط حاکم در داخل اردوهای تیم ملی، انتقاد تند و صریح سرمربی سابق تیم ملی از رییس فدراسیون و انتقاد تند پرافتخارترین سنگین وزن تاریخ ووشو از مهدی علی نژاد از حواشی بسیار مهم فدراسیون ووشو بود، اما مهمترین حاشیه فدراسیون ووشو، صحبت های رییس این فدراسیون علیه فدراسیون کونگ فو بود که سرانجام با واکنش تند رضا حیدری رییس فدراسیون کنگ فو روبرو شد.

در ادامه صحبت های رییس فدراسیون کنگ فو آمده است.

رضا حیدری رییس فدراسیون کنگ فو در مورد صحبت های اخیر رییس فدراسیون ووشو که مدعی شده، رقابت های جهانی کونگ فو را فدراسیون جهانی ووشو برگزار خواهد کرد به فارس گفت: هر کس که در حد الفبا هم از ورزش آگاهی داشته باشد، می داند که فدراسیونی در مسابقات جهانی تیم اعزام می کند که عضو آن فدراسیون جهانی باشد، اظهار داشت: طبق مقررات و اساسنامه فدراسیون که مصوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ جدید روسای ووشو و کونگ فوی ایران در رسانه ها

جنگ جدید روسای ووشو و کونگ فوی ایران در رسانه ها