مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 14:002017-04-12سياسي

خوزستان در جمع آوری معتادان متجاهر زن با مشکل مواجه است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از جمع آوری 446 معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: در جمع آوری معتادان متجاهر زن به علت نبود کمپ با مشکل مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین لامی زاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان که امروز (23 فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و دستور ستاد مبارزه با مواد مخدر جهت همکاری دستگاه های اجرایی در این زمینه، فعالیت در زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در 27 شهرستان استان خوزستان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تمام شهرستان های خوزستان کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر تشکیل خواهد شد و در برخی شهرستان های هدف از جمله اندیمشک، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و بهبهان که گلوگاه ورود مواد مخدر هستند، علاوه بر کمیته فرهنگی، کمیته مبارزه با مواد مخدر نیز فعال شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به تربیت 180 نیروی متخصص در زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر جهت آموزش دانش آموزان مقطع اول متوسطه عنوان کرد: طرح های دیگری نیز در بحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر برای دانش آموزان سایر مقاطع در برنامه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در جمع آوری معتادان متجاهر زن با مشکل مواجه است

خوزستان در جمع آوری معتادان متجاهر زن با مشکل مواجه است