مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 16:312017-04-12حوادث

کارمند بانکی که سارق بود


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری کارمند بانکی که به صورت زیرکانه اقدام به برداشت مبلغ 200 میلیون تومان ازحساب مشتریان نموده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سرهنگ کاکوان از شناسایی و دستگیری متهم 2میلیارد ریالی در تهران خبر داد و گفت: فردی با مراجعه و دادخواهی به پلیس فتا اظهار داشت از حساب بانکی ایشان مبلغ 2 میلیارد ریال در اواخر اسفند سال 95 به صورت غیر مجاز برداشت شده است و چون پیامک حساب فوق فعال نبوده شاکی به صورت اتفاقی از خالی شدن حسابش مطلع گردید.

وی افزود: بررسی های فنی و مهندسی لازم در این خصوص انجام و مشخص شد که این برداشت به شیوه اسکیمر (کپی برداری از کارت بانکی) با دسترسی به حساب مشتری صورت گرفته است و برداشت کننده سپس اقدام به خرید طلا و مسکوکات نموده است .

رییس پلیس فتا تهران ادامه داد: با شناسایی محل طلافروشی، اکیپی از افسران پلیس فتا به محل خرید متهم اعزام و پس از مشاهده فیلم صحنه خرید و با استخراج ادله لازم و بررسی های اطلاعاتی از طریق حراست بانک مربوطه متهم (کارمند بانک) شناسایی شد، پس از هماهنگی با دادسرای جرایم رایانه ای متهم دستگیر و به پلیس فتا انتقال گردید.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی از متهم، تعداد کثیری کارت ملی، گواهینامه و همچنین چندین فقره کارت عابر بانک متعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند بانکی که سارق بود

کارمند بانکی که سارق بود